0

Ο Λάζλο Μπόλονι κατέβασε με λανθασμένη ενδεκάδα τον Παναθηναϊκό και έχει μεγάλη ευθύνη για την απογοητευτική εικόνα του πρώτου ημιχρόνου!

Ήταν λοιπόν δεδομένο πως ο Ολυμπιακός δεν μπορούσε να παίξει καλά σε αυτό το παιχνίδι και για την οικονομία του πρωταθλήματος θα ήταν σημαντικό να βρει έναν τρόπο να πάρει τους τρεις βαθμούς. Τον τρόπο του τον προσέφερε η λανθασμένη ενδεκάδα του Λάζλο Μπόλονι και ο φόβος που μπήκαν στο γήπεδο οι παίκτες του Παναθηναϊκού. Η εικόνα του παιχνιδιού στην επανάληψη, η αδυναμία του Ολυμπιακού να βρει λύσεις, έδειξαν πόσο μεγάλη ευκαιρία έχασε ο Παναθηναϊκός να εκμεταλλευτεί τις σημαντικές απουσίες του Ολυμπιακού και να πάρει ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα για την ψυχολογία του, αλλά και στην μάχη που έχει να δώσει, για την πρώτη 6άδα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με την σειρά.

Ο Λάζλο Μπόλονι κατέβασε με λανθασμένη ενδεκάδα τον Παναθηναϊκό και έχει μεγάλη ευθύνη για την απογοητευτική εικόνα του πρώτου ημιχρόνου και για το γεγονός πως οι παίκτες του για μεγάλο διάστημα δεν μπορούσαν να αλλάξουν πάσα. Απέναντι σε έναν αντίπαλο που δεδομένα δεν μπορούσε να ασκήσει πίεση στο δίδυμο στόπερ, καθώς δεν είχε φορ, και που τα πλεονεκτήματα που μπορούσε να βρει ήταν το γεμάτο κέντρο του και το συνολικό παιχνίδι του Καμαρά, που ο Παναθηναϊκός δεν έχει ποδοσφαιριστή με παρόμοια στοιχεία για να το αντικρούσει, κατέβασε την ομάδα του με δύο μόλις κεντρικά χαφ.

Προσέξτε, ο Ολυμπιακός είχε τρεις κεντρικούς χαφ, τον Φορτούνη ψεύτικο 9άρι να λειτουργεί σαν 4ος και δύο εξτρέμ. Ο Μπόλονι απέναντι σε αυτόν τον αντίπαλο κατέβασε την ομάδα με μόλις δύο χαφ και έναν εξτρέμ, καθώς για έναν περίεργο λόγο εκτός ότι χρησιμοποίησε ξανά το δίδυμο που δεν μπορεί να ανταλλάξει με τίποτα μία πάσα, χρησιμοποίησε στα αριστερά δύο μπακ.

Στο ημίχρονο πάντως ο Λάζλο Μπόλονι έβγαλε προσωπικότητα. Δεν ήταν απλές οι αλλαγές που έκανε, δεν είναι εύκολο με την εικόνα που είχε η ομάδα του να αλλάξει τον βασικό του στόπερ, την κολόνα της άμυνας και ταυτόχρονα να βγάλει τον αρχηγό του από την μεσαία γραμμή. Με αυτήν την διπλή αλλαγή, όμως, κέρδισε καλύτερη μεταβίβαση και στους δύο χώρους.

Και ο Κουρμπέλης πρόσφερε στην ομάδα του καλύτερη αρχική μεταβίβαση απ’ ότι ο Σένκεφελντ στην τελευταία γραμμή άμυνας, αλλά και ο Αλεξανδρόπουλος είχε στην δεύτερη γραμμή καλύτερες επιλογές από τον Κουρμπέλη. Επίσης διόρθωσε και το λάθος του πρώτου ημιχρόνου, βγάζοντας τον Χουανκάρ και παιρνώντας στην θέση του τον Σαβιέρ.

Γιατί έγινε αλλαγή ο Σένκεφελντ στο ημίχρονο;

Previous article

Οι διαιτητές για το Παναθηναϊκός – Μπάγερν

Next article

You may also like

Comments

Leave a Reply / Αφήστε σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.